tisdag 1 januari 2013

Min nyårsafton o nyårsdag

Idag mår jag som jag förtjänar;) Ont i huvudet o seg... Borde nog hoppat över sista timmen eller de sista glasen bubbel... Är en van vin-drickare,som ni vet-MEN jag dricker sällan mycket åt gången eller festar,så idag känns det!!!:/ Blir en mycket lugn nyårsdag,tom avbokat min tvättid. Blir en tvmyys dag:) Kul att där är en del på tv ikväll-bl.a. Året med kungafamiljen,det är en tradition för mig att se det. Imorgon ska jag upp vid 6... Det var längesen nu!!! Sen är jag ledig 4dgr till,lovely! Igår var det trevligt hos min mamma-supergod mat! Tror jag hade kunnat äta 10 humrar:D Kom hem vid nio o kollade på en kort film om Marillyn,sen vackra duetter med Tony Bennett. Sen iväg till Pernilla o hennes syster+sambo. Så det var där det blev lite drinks;) Önskar att jag firar 12 slaget nästa år med någon jag kanske känner mer gemenskap o närhet med..-WHO knows;) Tänkte på min fina Nisse vid 12 slaget-att han klarat o överlevt ett år till o att jag hoppas på fler nyår ihop! Mina fina djur är underbara att hänga med,så blir det idag o det har varit såå skönt att få umgås mycket nu i jul-bra att jag tog ledigt:) All tid nu är precious...Becca

Inga kommentarer: