torsdag 3 januari 2013

Ledig

Såå skönt att vara ledig idag:) Stannade uppe till rätt sent igår,chattade med T-ja det var ett bra tag sedan... Men det var en rätt bra chatt:)) Sen måste jag ge ett stort tack till Linda-som nog hade läst min blogg om att jag ville ha boken om Madeleine, så nu ska jag få den av henne-såååå gulligt!!! Nu har jag nyss kollat på min favvis serie Real housewives of Beverly hills haha o druckit kaffe,nu Nyhetsmorgon o strax lite frukost. Sen badtajm innan jag blir hämtad av Becks,vi ska till Ikea faktiskt,hon har ju en liten son,så man måste tänka på ställen som kan passa för honom med;) Blir nog lunch/fika-myys:) Kan behöva kolla runt lite med... Måste förnya en massa här hemma ju...:/ Väljer alltid annat att lägga pengarna på-dumt,när jag vet precis hur jag vill ha det! Sen hem o tvätta+kolla på bl.a. Så som i himmelen som jag tror att jag kommer gilla,men faktiskt inte sett än... Ha en skön torsdag! Becca

Inga kommentarer: