lördag 5 januari 2013

Relationer-Its not easy...

T började chatta med mig igår igen... Vi chattade i typ 2h!;) Gillar nog allt honom lite...Vaknade lite pirrig... O han mig tror jag,han sa saker som var fint o skönt att höra-men jag är inte naiv! MEN vi har något som klickar annars hade vi ju inte behållit denna kontakten i typ 3 år nu..Men jag skulle vilja träffa en fin man nu faktiskt... Vänner prioriterar mer o mer sina män eller pratar bara om killar hit o dit. -tragiskt nog!!! O jag vill ju inte vara själv jämt,så det är väl på tiden för mig med snart?;) Vill ha mer action i mitt liv! Stått stilla alltför länge.. Oj jag hade nog lite på hjärtat:)) Blivit mycket besviken över vänskaps relationer det senaste året.. Det var liksom det som funkade bäst för mig förr,men nej jag litar inte på någon längre!!! Jag är min egen bästa vän som ska göra 2013 kul o bra för mig!!! Med Guds hjälp kommer jag långt,jag behöver inte känna mig helt ensam,utan kontroll,rastlös eller orolig-HAN visar mig vem jag ska ha i mitt liv o vem som inte är värd att vara där... Love,Becca

Inga kommentarer: