lördag 5 januari 2013

Mammas pojkar o mys

Flåt det blir en massa mys i statusarna-men det blir mycket hemmamys med djuren nu:) Jag skulle inte rek filmen igår till någon,visst vissa scener-som dansscenen tex var kul,men de var för få... Dessutom lam o overklig story...Men mysigt att gå på bio med Nellie:) Efter alla popcorn så var jag inte så hungrig längre,så inget BK blev det,dock lite nattamauud hemma;) Var så skönt att komma hem ifrån stan till mitt mysiga/lugna Limhamn:) Drack ett glas/eller två vitt o kollade Stalkaren på SVT2. Resten vet ni redan:P La mig mitt i natten så idag är jag lite seg,druckit kaffe,läst bloggar,kollat lite på Nyhetsmorgon,var ute med nisse i soligt väder:) ätit gröt o slappar lite nu bara... Senare i em kommer Linda förbi med böcker!!!:) Såååå snäll hon är... Passar på att ta en långpromenad i samma veva, måste städa lite idag med,och ikväll tittar jag bla på Stjärnorna på slottet som var sååå bra förra veckan! Imorgon sista lediga dagen denna julen... Och den startar jag med att gå på gudstjänst i Immanuelkyrkan:) Blir nog fika efteråt med Becks och ev träning:) Hörs imorgon finisar! Becca

Inga kommentarer: