onsdag 30 januari 2013

Såååå glad o lättad...

Sååå tacksam... Tack gode Gud att jag förmodligen får ha min lilla Bebbe ett tag till;) Han har förmodligen fått en infektion-de tog alla möjliga prover (dyrt!) hans levervärde har gått ner mycket,vilket är helt otroligt:) Så Nisse har fått penicillin nu i 10dgr. Veterinären tyckte det var fantastisk att han är så pass alert som han e för sin höga ålder! O att han var fin o har en fin personlighet:)Börjar misstänka att jag dragit hem någon halsinfektion från jobb-Becks fick beskedet halsinfektion ifrån läkaren idag,jag har haft förkylningsbaciller o varit slut länge... Men det sätter sig aldrig i min hals! Bra o lite konstigt men så är det,jag får nästan aldrig hosta o jag får aldrig ont i halsen:) Blir mer täppt i näsan o hel slut i kroppen,feber får jag också sällan. Nu hoppas jag på en frisk vinter/vår! Vill kunna jobba o inte va hemma en massa... Min mamma hade oroat sig idag,Stina med o Angie ringde direkt efter,o utanför dörren hängde tulpaner ifrån Pernilla!:) Sååå gulligt... Nu tvmyys o äntligen lite mer lugn i min kropp... Nisse tätt intill mig,Luki ute o busar,kyckling i ugnen-blir Caesarsallad ikväll+paj med glass till dessert:) Kraaam,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att höra!!
När stark ORO skingras övergår den till strålande positiv energi, det stämmer in på dej nu va?!
Härligt :) mr

Beccas sida sa...

Väldigt bra Mr!!!;)