lördag 12 januari 2013

Saknad...

Jag saknar att blogga,knappt gått en vecka o jag saknar det:) Och jag ser att jag haft några besökare varje dag:) Jag kommer blogga lite här,men lovar er att bloggen blir mycket bättre när jag fixat det här med bilder+jag kommer förmodligen byta bloggforum och börja om på det viset,lämna det gamla bakom... Så håll utkik efter ny adress här!!!;) Veckan har varit bra! Kul på jobb med rolig/busig kollega och all kärlek man får av de små... Man lever verkligen i nuet med barn och fokuserar utåt! Var på Emporia en sväng i onsdagskväll med Becks,käkade o skrattade:) Igårkväll pratade jag länge med Angie som är hemma i Kph igen:) Sen promenerade jag med min gulliga granne Pernilla,o sen BK-mat,somnade tidigt! Sov ut idag,skönt! Kollat lite Nyhetsmorgon o dricker kaffe. Imorgon blir det nog träning,städ o vila:)Önskar dig en fin helg! Dagens:"Learn to appreciate yourself"-Thank you GOD for Showing Me the way,when Im comfused!!!:) Becca

Inga kommentarer: