onsdag 30 januari 2013

Nervös...

Igårkväll blev jag lite gladare... När jag kom hem efter jag gjort några ärenden så var Nisse glad o ville mysa med mig igen+åt lite:) Men jag bokade en tid till veterinären o vi ska vara där om några timmar... Denna väntan,nervös o kan inte tänka på något annat än hur det ska gå hos veterinären... Tänk om detta är vår sista dag tillsammans? Eller så blir det inte så hemskt-jag vet ingenting just nu:( Ska strax laga en nyttig lunch med bl.a. torsk o massa grönt till-gott! En kopp yogi kanel te,gå ut med Nisse,sen ta ett varmt bad med alla härliga produkter;) Decleors peeling o mask+Ardens ansiktskräm:) Önska oss lycka till hos vet!!! Önskar det bästa för mitt hjärta han ska inte lida... Orkar jag så får ni en update tidigt ikväll! Kram,Becca

2 kommentarer:

ulla sa...

Lycka till Rebecca, av hela mitt hjärta.Hoppas att allt ordnar sig...

Kram/din arbetskollega Ulla

Beccas sida sa...

Tusen tack Ulla!!!:) Känns fortfarande lite nervöst för han mår fortf inte så bra... Men det gick ju oväntat bra hos veterinären,vilket gjorde mig jätteglad!!! Får hoppas att det bara är en infektion som han sa... Stor kram!