måndag 14 januari 2013

My week!

Måndag o nya friska tag! Har du planerat in något kul? Själv ska jag försöka få in minst 2 träningspass-(svårt med nisse,att lämna för mycket)Bio på lördag. Blir en lovsångs o bönekväll i Immanuelkyrkan,och gudstjänst där på sön kl 11 med. Blir självklart en massa jobb med;) Tv kvällar med mycket mys med mina favvisar... Köpte fina lila tulpaner igår,blev sååå fint!!! Vi hade också en mysig o god middag hos mamma,sen kvällspromenad med grannen Pernilla,fick också gosa med hennes nya lilla kise-om jag blev sugen...! Längesen jag hade smått hemma... Nu sitter jag ute o fryser o vaktar våra små/söta som sover gott nu. Strax rast med härliga Marisela:) Tips:Ny dansk bra krimi kl 20 på dansk TV2+Lykke på SVT1 kl 22.30! Ha en skön start på veckan,Puss! Becca

Inga kommentarer: