lördag 19 januari 2013

Välkommen helg!

Fick huvudvärk igår som har suttit i lite... Annars är jag på mycket gott humör! Hade en skön fredag med;) Bra samtal med min underbara chef,när jag kom hem hade jag 2 krämer ifrån Clarins i postfacket:) Sen hade jag en riktigt mysig kväll med mina djur,vi låg alla 3 tätt intill varandra,tända ljus,Skavlan på-(som var jättebra!),pizza o lite vin. Passat grannens kattunge lite nu på fm:) Men tror att både den lille o mina djur slappnar av mer när de nu skiljts åt;) Nu slappar jag lite,ska iväg o träffa Nellie om en stundsen o äta lite onyttig men god mat. Ska tvätta i em/kväll med+fixa lite hemma... Tidigt ikväll ska jag gå en långpromenad med Pernilla innan tvmyys! Lugn dag,precis vad jag behöver...! Önskar dig en fin lördag:) Becca

Inga kommentarer: