torsdag 31 januari 2013

Tv,kräk o nu promenad!

Ja jag tar en promenad strax för att skingra tankarna lite-bort från sjukdom.. Rätt så deppigt att se ngn man älskar må dåligt:/ På ett sätt har han verkat lite piggare sen i em,men när han ätit lite så mår han dåligt efteråt o kräker upp det... Blivit mkt tv o seghet idag,imorgon måste jag försöka pigga upp mig! Köpte chinese-brukar ångra mig efteråt-(inte jättegott tycker jag o känns onyttigt...) Kollade nyss på "Dejt med mig"-underhållande dejtingprogram! O jag blev riktigt glad när han valde Camila! Hon verkar så ödmjuk,jordnära o kär:)Snacka om att man har tråkigt när man gläds åt folk på tvn;))Senare ikväll blir det Debatt på svt o Criminal minds,tända ljus,te o knäcke med gott pålägg-ska försöka njuta lite,trots allt... Ha en mysig kväll,snart helg! Känns som det kvittar för mig... Men melodifestivalen börjar,det är kul+Pluras kök i Spanien!:) Puss på er,Becca

Inga kommentarer: