torsdag 31 januari 2013

Hemmamys o kommentar...

Jag är hemma idag med,får se om jag går till jobb imorgon-hoppas det! Fått ganska jobbig magkatarr också-säkert av all oro,o nätterna med sjuk vovve är inte så kul,så jag känner mig långt ifrån pigg! Det stormar ute,nyss ätit gröt,surdegsknäcke o kaffe,kollar på Efter tio. Var nyss inne på Katrinz blogg,blev inte provocerad av vad hon skrev,dock vad en av hennes läsare kommenterade och som man har hört om flera ggr förr... Jag har inte haft turen än att få barn,också sitter andra tjejer o säger:Mammaledigheten är såå jobbig o hemsk...! Skönt att lämna på dagis och börja jobba igen! Vaaa!? Hur intresserad är man då över att bli mamma? Det låter ju som en fantastiskt mysig tid att knyta an till sitt barn... Vad tycker ni? Becca

Inga kommentarer: