fredag 4 januari 2013

Myst,storhandlat o sur!

Typ i den ordningen faktiskt;) Dagen började bra,men det blev inget Ikea o playdate. Gick o storhandlade... O jag hade orimligt mycket att bära,genomsvettig o slut så kommer jag hem till needy babies-(mina djur)hade inte tålamod till dem,mensvärk o hungrig etc... Dessutom besviken på en bekant...Känner mig ofta såå ensam om att vara enkel,rak o lojal i mina relationer till mina medmänniskor,trist!..:( Pratade med Angie,hon ringde från NY-hon har det jättebra förrutom att hon blivit ordentligt förkyld...Tvättat en massa ikväll med. Sura kvällar får man väl ha ibland-blir bara sur när det går ut över andra... Vill ju vara en glad o snäll matte jämt-men fyy vilket humör jag kan ha...:/ Blev sjukt irriterad bara över att grannen nös jättehögt typ 3ggr-ok det blir jag alltid irriterad över,men idag skrek jag till något argt med haha:) Jaja varit himla skönt att vara ledig iaf! Älskar att jag kan sova ut inatt o mysa framför tvn på fm-älskar lediga fm!;) Ska strax sova,kl är lite över midnatt o det stormar ute... Tänk så tacksamma alla med tak över huvudet ska vara!!!(inkl mig själv) Becca

2 kommentarer:

Annsofi sa...

haha ball med nysningarna,ja förstår dig, ja kan också störa mig på konstiga saker...som t ex brukar ja "gena" med min bil på en gata när ja ska till jobbet....(en liten shortcut ja kommit på) har jag lite bråttom blir jag grymt sur på ALLA som kör framför mig o tycker att det e MIN gata o blir sur för dem också genar där! o skriker höga svärdomar i bilen:) haha=) pöss/Hansi

Beccas sida sa...

Haha tur man har lite humör;)) Puss