tisdag 4 augusti 2009

Börjat arbeta o trött som få men skulle inte vilja vara någonannanstans:)


Känns väldigt skönt att känna så..att jag är där jag vill vara men visst det är intensivt nu med nya barn,nya föräldrar o allt..dessutom att vänja mig vid nya tidiga morgonrutiner o lång utgång med nisse på morgonen. Men jag trivs väldigt bra med dem jag arbetar med o vi kommer nog fixa allt som en dans ihop:) Barnen är supersöta o charmiga 2 o 3 årsåldern är så roliga!!! men också aktiva så jag är dödstrött så det är en anledning till att jag inte orkar lägga in ca 20 pics ifrån helgen än men de kommer:) Massagestolen har jag legat i nu under dessa 2 dagar,riktigt bra!! Nu chattar jag med Michael o han är lika söt som alltid o gör mig glad! Och jag har förstått att han känner minst detsamma för mig:)
Nu blir det snart real housewifes of NY o mat sen law and order+ut med nissen o sen sängen. Ha en fortsatt nice week! Becca

Inga kommentarer: