lördag 1 augusti 2009

En snabbis..

Helloo allihopa:) Har eg skitbråttom så jag skriver bara snabbt till er nu. Angelica kommer närsom o vi ska gå till min mamma o äta 3 rätters o dricka rosa bubbel(-firar lite att skolan är over)Sen ska vi ev gå på bio o kolla på Sommaren med Göran kanske bara vi eller några vänner till. Har haft härliga dagar nu o inte suttit så mycket hemma framför datorn därför jag ej skrivit eller lagt in bilder på ett tag-men det kommer,har en hel del på lager:)antingen imorgon eller på sön. Har haft många härliga dejter med vänner o gått ut o käkat o druckit vin etc,haft mycket trevligt mina sista dagar av semester,men vem vet? kanske blir en liten weekendtrip i höst;)
Nu får jag gå mot duschen o tvättstugan..Ha en skön Lördag i det härliga vädret,Becca

Inga kommentarer: