lördag 22 augusti 2009

Snart på middag o sexskämt..:D

Haft en skön start på helgen trots mitt lilla virus,skönt väder idag så jag satt ute i min trädgård en stund o läste tidningar o åt en god frukost ifrån Café mäster hans bestående av en ostbulle o en blåbärsmuffin o latte förstås:)
Blev rejält uppskrämd av Alda imorse..U crazy u..Nästan lite väl obehagligt skämt faktiskt-det stod: Har sett avslöjande bilder av dig på nätet så du kanske ska polisanmäla de som spridit det+googla ditt namn för att kolla-så det gjorde jag snabbt som f.. men hittade inget (så visade det sig att längre ner på smset fattade man att det var ett skämt)Hon skrev tillbaks haha-o jag skrev kunde ju varit så..o hon bara det är ju det jag vet;)Så nej (kanske)inga mer dirtypics/movies for me..;)
Pratade i flera timmar igårkväll med Michael-skönt o roligt samtal med betoning på skönt hehe.. Nu ska jag göra mig i ordning för att snart bege mig hem till Katarina på middag,ska bli kul alltid kul hos henne o med henne-en väldigt positiv o glad person:)Mysigt hemma hos dem med (hon är ju gift)de bor såå fint!! Så pics kommer manana eller i dagarna-kan inte lova för mycket,inte hemma så mycket imorgon då jag ju ska träffa "Prinsen"<3 Ha en fortsatt trevlig helg my friends! Becca

Inga kommentarer: