måndag 17 augusti 2009

Weekendupdate

Hade en skön o rätt lugn helg-behövdes efter lite sömn under veckan o jag verkar inte bryta mönstret heller..Jag o Angelica spelade in en väldigt mesig video som ni kunde se här men så kan det faktiskt se ut (om inte värre)när vi förfestar så lika bra att visa er,eller hur;)Fuck image-blir lite trött samtidigt som det är fascinerande med människor o deras image-fyy vad jobbigt att följa en image slaviskt som man märker att många andra bloggbrudar gör..o väldigt osexigt med att vara så spänd o tänka på den yttre fasaden jämt..(enligt mig)
Efter vårt vindrickande här gick vi till vår favoritpizzeria här på Limhamn där ägaren vet att jag ska ha en "milano" med vitlök..:)so predictable..tog även ett stort glas vin så sen hade vi kul på hemvägen-A var bra i gasen o vi gick o hyrde Wallander som vi inte orkade se så den kanske man får se idag:)
På lördagen tog vi det lugnt åt en stor frukost på Lieto o fönstershoppade lite. Sen skulle A vidare til en 50 årsfest o jag sov det mesta av kvällen.. På söndagen fikade jag o Johan på kakboden sen blev det solning i det fina vädret. Nu pratar jag med min skat M;) så får lägga in bilder imorgon eller i övermorgon (för imorgon är det personalmöte efter jobbet..)Puss Becca

Inga kommentarer: