lördag 8 augusti 2009

Igår,idag and update..




Igår kom Angelica hit sent på em o vi drack en massa vin först sen gick vi till thaihouse -johan o hans vän kom också dit,sen tog vi en öl på nama (skönt att kunna sitta ute sent på kvällen/natten) trevlig o lugn kväll. Angelica sov över,hon skulle på bacheloretteparty här i MÖ hela dagen så hon åkte tidigt imorse. Jag har inte gjort mycket idag-en öl i mammas trädgård,mycket chattande med M,lite balkongsolning med senaste numret av Glamour,fixade till räkpaj med stor sallad idag,handlat nu på kvällen. En del av mig önskar att jag vore mer spontan o följde med M-darlingen på shopping o vin i MÖ- ang honom så har mina känslor för honom ökat i veckan men självklart är det nytt o man känner inte till riktigt allt om varandra än så framtiden får visa hur det blir men just nu hoppas jag inget hellre än att vi ska fortsätta på detta spåret,feels good;)och i vilket fall som helst så har jag träffat en vän för livet (om det inte blir boyfriend) Vi chattar o smsar som galningar..:)O nej inte så mycket snusk för en gångs skull men dock en del idag..haha vet inte vad som tog åt mig idag..varit helt CRAZY..;) Annars har jobbet tagit fart,varit en del nytt,en del att hålla reda på,måånga namn att lära sig etc..Men har gått bra o haft det riktigt trevligt min första vecka o är ganska säker på att det blir så i fortsättningen med:) Nu ska jag kolla på ngn film eller serie på tv o käka lite godis(-som jag för en gångs skull var lite sugen på,inte min favorit annars)o kanske lite gott örtte,ja! Sov gott mina friends o ta vara på helgen,Becca P.s Johan måste göra någon störd min VARJE gång jag fotar(-han e nog lite trött på min blogg)

Inga kommentarer: