lördag 29 augusti 2009

Ut o käka helg+mycket vila=precis vad jag vill just nu:D






Riktigt bra början på helgen tycker jag,hade en lång dag på jobbet igår..hade rejält mycket problem med min mage så det var inte så kul men bestämde mig iaf för att fullfölja mina planer igår med en av mina käraste-nämligen Jenny:) Vi gick först till Nama och tog lite bubbel o öl+några sushibitar för mig (California,grymt goda!) där på uteserveringen sen till Thaihouse o käkade där,mycket trevligt! Var hemma vid 9 o somnade kort därefter,sjuukt trött o inte helt frisk än(-mycket sjukdom på jobbet nu ju) Idag gick jag därför upp rätt tidigt-ut med nissen sen STORhandlade jag på ICA för att sen käka god o stor frukost på Lieto med Kattis,Johan o hans vän J:) Sen har jag bara slappat+promenerat med nisse ska möta Katarina om lite mer än en timme,promenera lite först sen till Nama o käka-för mig blir det nog sushi,grymt sugen:)) Få se om jag går o köper en film till senare ikväll med. Ha en skön lördagskväll! Becca

Inga kommentarer: