söndag 23 augusti 2009

Snart på dejt...<3 (Hatar ovisshet..)

Åhh jag har såå svårt för dejter..eller inte själva dejten utan innan jag ska på dejten så är jag såå himla nervös eller ja jag gillar inte ovisshet-man vet inte riktigt hur allt ska bli..Vissa tycker det är spännande NOT ME! Men oftast går det ju bra under själva dejten o efteråt känner man sig glad om allt gått väl,men det hoppas jag o tror att det gör-Mycket som står på spel idag o mycket också för att jag hittat den bästa killen för mig tror jag-bara det att jag litar på honom fullt ut är ju helt sjukt-det har jag inte gjort förr,haft väldigt lite förtroende för killar o inte alltid träffat de bästa..Men han är så otroligt fin o lojal att jag bara vet redan..vet att det är lite halvsjukt- men vi känner verkligen varandra:) Igår hade han förrutom sina egna 2 kids så passade han även sin systers 3 barn varav den minsta är 10mån..+ Michaels lillebror (som är mkt yngre)och ett tag var de 10st barn hemma hos honom,sen sov barnen o Michael i tält i hans trädgård inatt-so cute,det säger väl en del va?? En riktigt engagerad pappa som dessutom hade haft riktigt trevligt själv:D Vi pratade såklart länge igårkväll/natt med.. Wish me good luck nu folks!!! Åker in mot stan om ett par timmar,(han kör över fr kph)Visar nog runt honom här lite i parker o lite i stan+kanske avslutningsvis "Möllan" för lite dine and wine:)

Inga kommentarer: