onsdag 12 augusti 2009

Mina fina nya nails:) o update..


Jag bestämde mig efter många om och men att beställa tid hos gulliga o duktiga Marie:) Har haft fina naglar själv i sommar men nu började de bli riktigt sköra o korta o det funkar ju inte för mig..så nu är de fina o feminina igen:) Men Marie ska sluta göra naglar så please om någon därute känner någon duktig/trevlig som gör gelénaglar (gärna i närheten)så hör av er till mig!! Mår jättebra på mitt arbete-fått fina komplimanger av kollegor o känner mig poppis hos barnen o har det riktigt bra om dagarna så det är super-känner verkligen nu hur viktigt det är att ha ett jobb man verkligen trivs med att allt liksom är ett pussel där ifall vissa bitar är på plats så är det lättare att få andra bitar i livet med på plats:)På kärleksfronten är det också super just nu,(ska inte ropa hej än men just nu är det fantastiskt)-Michael har tagit upp mycket av min tid och det är jag såå glad över<3 Vi smider just nu resplaner o kollar på lyxiga hotell;) (vart berättar jag senare) Fick reda på säkert idag att min idol fräscha,naturliga o vackra Prinsessan Madeleine har förlovat sig-kanske snart dags för denna prinsessan med..:) Tack för att du finns Michael<3 Becca

Inga kommentarer: