torsdag 13 augusti 2009

Insomnia....

Sover helt för lite o försent..jobbar ju heltid,går upp sjukt tidigt-för det mesta ställer jag klockan på 5.45 o har jag tur så på 6.30 en el 2ggr i veckan..Och jag har sovit ca 5 timmar sen jag började jobba..not good-o idag höll det på att brista,jag var helt zombieaktig hela dagen..Så ikväll måste jag sova i tid!! Trots att jag har världens mysigaste o trevligaste kille att prata med..Väntar faktiskt ett samtal anytime now-han har varit på möte på sitt arbete ikväll och jobbat hela dagen och åkt på fotboll med sonen och shoppat med dottern..sjukt pigg kille,me like:)När han ringer kommer vi nog kolla lite på resor eller rättare sagt hotell-vi ska ha ett riktigt nice one;) Och nu vet jag vilket datum det gäller så bara att köra.. Men ska även ta ett bad snart+gå ut med nissen innan bädden kallar.Puzzz Becca

Inga kommentarer: