söndag 2 augusti 2009

Söndagkväll..

Hade tänkt lägga in pics ifrån de senaste dagarna ikväll men jag har lite annat att stå i o har dessutom inte varit hemma så mycket idag så det får nog bli imorgon folks-har typ 20 pics minst! (från tors-sön:)
Allvaret börjar imorgon igen..Känns konstigt efter plugg sedan i mars..o inte haft många supertidiga dagar heller,dessutom väldigt korta dagar så jag kommer vara slut imorgon kl 16.30 då jag slutar..Men det positiva jag börjar på mitt favoritställe (of all) Jag arbetar med härliga människor o jag får träffa superhärliga o positiva kids igen (o det har jag saknat) Nu ska jag ta ett tag i disken,sen sätta mig i bädden o njuta av någon mysig film med min nisse o lukas sovandes hos/på mig:)
Kommer även få läsa några ljuva sms ifrån M ;) Ha en mysig söndagskväll o till er som har ångest över att ni ska börja jobba?-Var glada för att ni har ett jobb att gå till o att ni har möjligheten att kunna arbeta,inte alla som har/kan (även om de vill, kanske p.ga sjukdom o annat trist) Becca

Inga kommentarer: