tisdag 25 augusti 2009

Lite jobbig dag men humöret är ok:)

Min hals känns som ett sandpapper just nu..hoppas det inte blir värre-vill bara att denna förkylningen som hållt i sig i nästan en vecka ska försvinna nu!! Svårt att vara "på g" med barnen när man själv inte är 100..och de små liven kräver ju så mkt energi.. På tal om "på g" så är det ett ord jag o särskilt en kär kollega använder mycket för någon vecka sedan frågade vi en liten 2-årig charmkille om han var på g? o han sa:Nä på Europaporten haha-de har koll :D
Tisdagar är lite jobbiga för mig..extra mkt bussåkande o stressigt att hinna fram o tillbaka i tid till personalmöte/planering som vi har varje tis mellan 16-18..
Och nu börjar även de andra pedagogerna bli sjuka(-en var hemma idag..)
Pratat med Michael som är på läger-på ett fint ställe i DK men han hade torkat spyor hela natten fr en tjej som blivit dålig..usch jag tyckte såå synd om honom med min fobi o allt.. Vi har pratat i tele både igår o idag+skickat sms:)
Planerar även för framtida dejter även med min halvkusin Nathasia o Angelica-börjar sakna henne lite nu..gillar våra snackkvällar ju..:) Nu blir det gröt till kvällsmat,promenad med nissen,o film-Krama mig,ni vet ju att jag är en sucker på svenska o särskilt danska filmer:) Ha en skön fortsatt kväll,Becca <3

2 kommentarer:

Anna sa...

Har du inte sett "Sommaren med Göran" så SE DEN!! Den va faktiskt rolig, man var glad när man gick därifrån!! Puss

Anonym sa...

Det ska jag verkligen gå o göra..:) blir bara alltid annat som är roligare först..som dine and wine..;) Puss P.s även sugen på Beck..