torsdag 20 augusti 2009

Veckan..


Vet att jag blivit sämre på att uppdatera bloggen-det har med tid,trötthet,jobb o min Michael att göra..sorry är såå trött när jag kommer hem o så ringer Michael ofta senare på kvällarna när hans barn har somnat så pratar vi (såklart alltför länge;)
Har dessutom blivit sjuk o det går på avdelningen nu..några barn som är dåliga också..Jag är bombförkyld,gränsen till feber o helt slut så idag fick jag ta en ipren för att orka dagen på jobbet..:( Annars har det gått bra på jobbet denna veckan,vi kommer ha en utflyktsdag varje vecka-det innebär inte "riktig" utflykt varje dag men att man lämnar förskolan och är ute i naturen under f.m,har rytmik en dag i veckan,1 samling med naturinriktning i veckan,1 etiksamling i veckan,gymnastik 1g i veckan också ska vi jobba med något tema ett par ggr i veckan under samling och i smågrupper där vi pedagoger har våra ansvarsbarn,kul med många happenings o nödvändigt för lite mer lugn i gruppen:)
Angelica har åkt till NY idag..Ha det superbra min fina vän!
Nu ska jag käka middag-vet det är helt försent borde kanske flytta till Espana..:)Blir räkor nu o lite prat i tele med Michael+Wallander som jag inte hunnit se än..verkar riktigt bra (skulden är det)Imorgon blir det lugnt o försöka bli friskare o på lör är jag bjuden på middag till Katarina-lovelyy:)O på söndage.m- en dejt med min Michael i MÖ,spännande;)Thats my weekend folks. Ha ett superbra avslut på veckan Becca <3

Inga kommentarer: