torsdag 27 augusti 2009

Headache,planer o dålig disciplin..

Dagarna bara rusar iväg..är det en 30 årsgrej eller för efter 30 har det känts så för mig o innan dess tyckte jag alltid att tiden gick långsamt.. Men fy vilken intensiv vecka,igår var det så mycket skrik o jobb på jobbet att jag var helt dööd o fick dessutom riktigt ont i huvet-o det har jag aldrig! Bara låg i sängen o sov/vila kunde inte äta eller så heller..Vi är en pedagog mindre med eftersom en är sjuk o det märks tydligt på en förskola.. Idag har jag inte haft riktigt ont men fortfarande känt mig lite groggy o trött-förkylningen gör väl sitt med,känner mej ej helt hundra än. Ringde precis Johan o frågade vad han gjorde o då sa han att han var på väg ut o käka o då sa jag med väldigt gnällig röst:Vaarför deet..? han bara skratta åt mig,(han känner mig vid det här laget..)Jag ville ju äta med honom idag,löning o allt o då är ju jag kung i baren-speciellt när det handlar om mer pengar än jag tjänat innan..:D men men får väl vänta tills imorgon o på lör då det blir mycket äta ute-först med Jenny imorgon o sen med Katarina på lör:) Shiit vad jag äter just nu,glufsar i mig som om det vore min sista måltid..stör mig på det,behöver ju inte bli större precis..:( Ska nog gå o köpa pizza ikväll,(pallar inte handla ikväll o har väldigt lite mat hemma just nu o det är nära o bra till pizzerian)så ska jag kolla på Unga mödrar(-varje killes favorit:)o kanske csi + eller law and order. Ha en bra kväll o det är fredag(smys) imorgon:D Becca

Inga kommentarer: