måndag 24 augusti 2009

Dejten igår..


Hade en mycket trevlig dejt igår-vi var på möllan,(träffades vid folkets park)Vi tog först ett glas vin på Nyhavn sen mat på Krua thai,nice:D Han var the perfect gentleman ofcourse(-that I allready knew)Vi skulle egentligen ha promenerat lite i slottsparken med men pga min dumma mage så kände jag för att åka hem o vila..Men jag hann visa honom turning torso o V.hamnen lite snabbt med-ska ses igen nästa vecka igen o då kan jag visa honom allt där tänkte jag-käka glass o promenera:) Han är nämligen på läger med en av hans klasser denna veckan,men han har hunnit skriva många fina sms o mms till mig idag. Han hade tagit med sig en kartong med 3 fina flaskor vin till mig-han vet ju att vi har dumma! systembolaget här..Sen avslutades dejten med några härliga kyssar för er som är nyfikna;) Vi har planer på att ses igen i slutet av nästa vecka här i MÖ och på fre el lör nästa vecka igen i Kph (eller mäjligtvis fredagen efter)Och då ska nog Natashia min danska halv-kusin o Angelica även hänga med:)Hur det blir i framtiden är för tidigt för mig att säga nu,jag vill inte bestämma något än utan ta det mer som det kommer o ifall det inte blir flickvän/pojkvän så har jag iaf en nära vän för livet och det är inte illa alls! Becca

Inga kommentarer: