onsdag 5 augusti 2009

Torsdag-började illa men slutade bra:)

I torsdags hade jag inte en höjdardag till att börja med fick panikångest i skolan-(inte hänt mkt där)men nu gjorde det,det var en som höll föredrag o när det sker kan det lätt hända för mig precis som det gjorde under skoltiden:( Det var även min sista dag-o läraren var gullig o sa att ifall de behövde medbedömmare så skulle de ringa mig så det känns som ett bra betyg-det innebär att jag skulle bedömma ngn annan som går utbildningen och vägleda i praktik-känns som ett bra betyg:) Hälsade på Annsofi (o nicka) o fikade lite med smoothie o kaffe:) Sen träffade jag Johan på lunch på Thaihouse. Och på kvällen kom Katarina hit, vi satt på min mysiga balkong o drack rosé-mkt härligt! Sen gick vi till cutty sark där K käkade oxfilé med pommes o jag åt räkor (o vin förstås),jättegott o trevlig kväll:))Becca

Inga kommentarer: