onsdag 25 november 2009

At work.


Haft några rätt bra dagar på mitt arbete-MEN jag känner att jag behöver lite semester så jag har tagit ca 6 dgr ledigt förrutom de röda dagarna (då vi har stängt)så det ser jag fram emot-hade ju ingen semester i somras så jag behöver koppla av ordentligt o fixa med grejer man aldrig orkar/hinner med annars..
Man får lätt julstämning när man arbetar på en förskola-vi övar på julsånger inför en julmusikal vi ska ha på skolan även med yngre skolelever:) Vi ska vara tomtar så vi "råövar" en söt låt om en tomte:D,o vi har julpyntat-love christmas!
Hade rytmik idag o det är alltid trevligt:) Ska försöka få en tid i massagerummet imorgon för jag är rätt spänd..
Annars är det förberedelse inför utvecklingssamtal nu(-jag har ett på fredag..)So long,Becca (som älskar de små liven!)

Inga kommentarer: