torsdag 12 november 2009

Idag

Ja jag är fortfarande hemma o skrämmande nog så känner jag mig sämre idag än igår o i förrgår..Men men jag bara måste bli bra nu!! Måste till mitt jobb imorgon o orkar inte vara täppt i näsan längre o snyta mig konstant..O känna mig dizzy..
Gick upp vid 9 ut med nissen(-hämta metro o citytidningen samtidigt)Sen fixa lite frukost o efter allt bullätande så blev det bara fil m musli o kaffe till det idag kollade samtidigt på efter 10 som ibland som idag kan vara riktigt intressant o mysigt att kolla på:) Chattade nyss med Johan som ju är i Australien-han verkar ha det bra där bland vågorna,många tjejer etc..:)
Nu ska jag ut med nissen,sen fixa till mig lite snabbt o gå till smörgåsbutiken för att fika (eller sen lunch blir det för mig)Nä nu får jag snabba på!! Pics kommer ikväll+minst en grej jag är tacksam över:) Ha en skön torsdag o missa inte Mammas pojkar-mycket drama ikväll:D Becca

Inga kommentarer: