tisdag 10 november 2009

Tacksam..

Idag är jag tacksam över 4 saker faktiskt:
1, Att jag ALLTID är trevlig mot servicepersonal o att jag är väldigt artig mot människor i allmänhet.
2,Att jag o mina vänner inte är ytliga ihop utan vi kan prata om allt,skratta åt det mesta o vi känner varandra så himla bra:)
(långt ifrån alla som har det så bra)
3,Att jag har en förmåga att gå från botten med en massa skit i bagaget till att ändå ha en grundpersonlighet som är otroligt positiv o humoristisk-jag gläds åt de små sakerna i livet o är en sann livsnjutare med stor dos av självinsikt.
4, Att jag har en egen lägenhet i ett mysigt/fint område rätt nära havet-tänker på uteliggarna så här års..:( o alla stackars katter med som grymma människor kastar ut-DE KLARAR SIG INTE UTE!! Visste ni att många hemlösa kvinnor blir våldtagna?? de har ju inte ett skyddsnät-inte en bostad att "gömma sig" i-sorgligt! Becca

1 kommentar:

Anna sa...

O sen mötte jag... en vän...!
O du vet vem ;) haha!!'
Puss