fredag 20 november 2009

Fredagstankar..

Jag sitter o dricker vitt,italienskt vin,röker menthol (i smyg fortfarande..)Pratat med min bästaste Angelica om djupt,ytligt,roligt,tråkigt i en enda röra (som vanligt)
Min finaste nisse har fått revbensspjäll till middag:O)Lukas är ute o busar(-ska snart in o mysa med oss i sängen)Ska tända ljusen,äta lite kyckling o snask kolla på idol+mord i sinnet-Reza berörde med underbara you got a friend som jag älskat i flera år<3 Mariettes inslag om kärlek till sin flickvän berörde- o jag tänker:Vad skönt att träffa "the one" jag vill att det ska vara såå okomplicerat men det känns alltid så komplicerat för mig.. Så tankarna pendlar mellan att vilja o våga till tvärtom-samtidigt ska man känna sig positiv o nöjd med livet som det är-det är såå svårt..:( Becca

Inga kommentarer: