torsdag 19 november 2009

Nothing much..

Inte alls mycket som hänt denna veckan förrutom att jag känt lite krav på mig o stress ang jobbet-håller även på att förbereda för utvecklingssamtal-mina första 4 så det känns såklart inte helt lätt..+varit förkyld hela veckan o är fortfarande-så jag blir sjukt trött av att arbeta långa dagar just nu.. Kollar rätt mycket på tv o sitter klistrad vid face..
Har ni sett Paradise hotel?? vad tycker ni? Jag tycker nog att det förra var roligare eller så är det jag som blivit äldre? tycker det är helt för mycket spel/taktik för att det ska va kul för ingen blir ju naturlig då..Men lite sex i rutan är ju alltid kul att se på:P samtidigt som det är lite dåligt av en kanal att räkna ut att om vi sätter in en labil 20 åring o massa sprit så kommer hon ha sex så får vi tittare(-o tjejen kanske inte tycker det är lika kul om 5,10 år)
Ikväll kollar jag på:Mammas pojkar,paradise,fråga louise (o efterlyst.)
Har ingen matlust-skumt..(mår nästan illa tror det beror på trötthet)
Har inte mycket planerat till helgen,bara en fika på sön-både trist o kul att inte ha plans..Men jag kanske behöver det-vara helt själv o även fixa härhemma för snart knackar rent hus på dörren.. Tacksam över:Att jag har kvar mitt flamsiga,fnissiga/barnsliga/crazy jag o inte har blivit "gammal o ordentlig/proper"jag o en kollega hade riktigt kul igår-vi gick till coop på rasten o vi betedde oss som 13 eller något..;)Också tacksam över att jag lyckas få med mig vänner/kollegor på humorsvängen! Becca

Inga kommentarer: