lördag 7 november 2009

Sjuk, men besök idag:)

Usch ja legat o sovit jättemycket..haft feber,hosta o allmänt matt..Jättetråkigt..
Men idag för några timmar sedan kom Angelica hit så det är trevligt med lite sällskap:) Nu pratar vi om vad o var vi ska käka..(jag har knappt haft aptit) Men det lutar åt att käka lite thai sen gå snett över gatan till hemmakväll o hyra film+godis+ben and jerrys (browniesmaken)gottit.. Min shopping denna helgen blir inte till något-inte tillräckligt bra för att åka iväg någonstans.. Anledningen till att vi går ut o käkar är för att vi inte orkar laga mat(-Angelica är också lite sjuk-hon blev sjuk ett par dagar innan mig)tagit painkillers+att det inte är ett fint ställe för jag kommer INTE fixa till mig,dessutom lär det bli doggybag eftersom aptiten inte är på topp. Hoppas ni har en trevlig Lördag friends,PUSS Becca (P.s ska försöka ta lite bilder/video o lägga in på bloggen inom en snar framtid men ni får ha lite tålamod nu när jag e sick..)

Inga kommentarer: