onsdag 4 november 2009

Självinsikt people!!

Ja då var det onsdag igen..för att ge en snabb sammanfattning på veckan hittills så kan jag säga att den varit:hemsk,hektisk,irriterande o intensiv MEN det ljusnar nu..Ni vet hur jag är..självmordsbenägen i typ 3 dagar o sen happy happy-tror det är bra att låta sig vara ledsen för att sen bli bättre o nyckeln är nog att våga prata om det med vänner-jag har någon vän som aldrig säger något negativt om sig själv-lever i dreamyland men hur sunt kan det vara? o vem är där när hon verkligen faller? o hur snabbt blir hon glad igen? o hur väl känner den typen av människor sig själva?? Nä tack o lov för människor med självinsikt:)Som vågar blotta sig själva o visa andra att jag är bara en människa-långt ifrån perfekt med mycket att lära än..
Men viktigt i en liten kris är som jag sagt tidigare att visa ödmjukhet o tacksamhet inför livet,förstå att du är långt ifrån den enda! Prata med nära o kära-men välj med omsorg (de har jag precis lärt mig haha-tog bara 31 år..)Något sött: En liten flicka på förskolan (som nys fyllt 3)
hennes mamma kom fram till mig häromdan o sa att flickan hade klätt ut sig inför halloween o kommit ut med en stoor väska o sagt:Jag är min fröken Rebecca<3 love Becca

2 kommentarer:

veronica Berggren sa...

hejsan vad görs ? :)

Beccas sida sa...

Hej hej:),Nothing much nu..hemma o sjuker..Själv då?