torsdag 12 november 2009

Sorry:)

Hinner inte med att lägga in pics ikväll,(men imorgon blir det nog)Var med Anna lite längre än väntat,hon följde med mig hem efter lunchen/fikan o vi hånglade upp varann i brygga..(Nä bara skoja:D+tvättat.. sen har jag kollat "mammas pojkar" o "fråga louise" o nu ska jag hoppa i plurret för att sen soova..inte gått upp vid 6 på länge men imorgon blir det tyvärr så..trots att jag är grymt förkyld o varit skitseg o gått på ipren idag..
Vi hade som vanligt skitskoj jag o anna-garvade åt det mesta men mest åt oss själva o vår grova humor:D
Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad,sov gott mina vänner-P.s Imorgon avslöjar jag också vad mina friends på facebook skrivit om mig när de skulle beskriva mig med ett ord:) Becca

3 kommentarer:

Anna sa...

HAHAHAHA, hånglade upp varandra i brygga var det ja..!
Vår humor är fan bäst!!
Tack för idag, hade skitkul- as usual! Vi hörs.. sov gott o hoppas det går bra på jobb i morgon! Puss

Beccas sida sa...

Tack gumman/alltid kul med dig med:) Varit helt dööd o är fortfarande död idag-tur att jag slutade tidigt o att det var få barn idag.. tycker vi ska festa ihop snart!? Puss

Anna sa...

Jaa, vi ska festa och så ska vi ju bowla..!!
Stilen övade vi på igår!! Haha...
NU ÄR DET JU FÖRKVÄLL, heja Jessica ;)
Sen.. HEJA ERIK!
Puss