söndag 15 november 2009

Carib;)

Hade himla trevligt igår på carib o det blev ingen beck kan jag säga..blev en riktigt lång partykväll,var väl hemma vid 1.30 typ.. Men har man skoj så har man;) Trodde att vi skulle få ett "riktigt" bord eftersom vi bokat bord (det måste man där)men vi fick sitta vid ett barbord typ..center of attention verkligen!! En servitör började råflirta med mig ganska direkt..O när en man spillde en massa stearin över mina kläder så började han skrapa mina kläder med en kniv..:D Sjuk incident! Han var iaf väldigt uppvaktande,gav komplimanger o hängde efter mig mycket,(han var rätt hot faktiskt..)Men såklart säkert en player med det yrket o han visste vad han skulle säga etc.. Han döpte iaf en drink efter mig-Rebecca Riser kul-alltid nice med attention ute när man e singel;)Den innehöll grenadin,röda bär,(rom tror jag)o någon kokosgrej-jättegod o helt rosa-me likey:) O uppvaktningen pågick tills han träffade någon blondin o förmodligen gick hem med henne.. Men det var kul så länge det varade o jag var himla glad över att det bara var lite flirting o inget mer!!(han försökte nämligen lite mer) Men stället var supermysigt,var inte jätteförtjust i maten tyvärr..men det var helt ok o fint upplagt men jag hade jättehöga förväntningar tror jag,dessutom var jag rätt kass igår med så aptiten var ej på topp-fick be dem om värktablett när mitt ansikte blev illrött..o jag blev andfådd av att bara sitta o dricka,då är det illa..haha.. Men drinkarna med en massa färsk frukt var super,glada,öppna människor-perfekt ställe att förfesta på! Bjöd ju Angelica på allt som present o hon var mer än nöjd o sa att det alltid är kul att gå ut med mig för det händer alltid oväntade saker när hon e ute med mig,det kan jag ju hålla med om;) Har flera pics att lägga in men det tar lite tid o det hinner jag inte ikväll(- men ni får ett videoklipp så länge;)ska antingen hämta mat ifrån thai eller laga själv,sen diska o tvätta kattlådan o kolla på gossip girl,forbrydelsen o Paradise hotel som börjar idag! Kramis Becca

Inga kommentarer: