söndag 1 november 2009

Lyckat igårkväll;)

Blev lite väl sent men bättre sent än aldrig- så begav jag mig iväg mot ribersborg för att möta T-tänkte direkt på att jag tycker att han ser sjukt bra ut så det är ju positivt;) Sen gick vi en promenad mot torso o hem till honom-fick se hans alldeles nya,fina lya,vi lyssnade på musik,drack rödvin o snackade o skrattade en massa:D
Blev också en hel del myyys;) Och jag åkte ifrån honom strax efter 5!!! Lite senare än tänkt..Men det var det värt.. Så man har inte sovit så mycket idag så det får bli lite vila nu,krängde nyss en kycklinghamburgare ifrån jacks-bakishungern satte in-men jag är faktiskt inte bakis bara lite sliten o nervös över hur min mage klarar av all rödvin som det blev igår..Men jag drack mycket vatten så det är nog därför jag klarade mig undan huvudvärk,illamående:) Ikväll blir det söndagsmys(-ännu bättre än fredagsmys enligt mig.)
Ha en skön söndag friends! Becca

Inga kommentarer: