söndag 29 november 2009

Superhärlig helg!

I fredags kom Angelica hit efter sitt jobb o vi köpte kebab,drack lite öl-shit vad grabbigt det lät:D Köpte även lite godis till idol,men vi missade början o såg lite annat med på tv-MEN Mariette skulle ju inte åkt ut-hon är ju jättebra o hennes genesis låt är sjukt bra(-har jag tyckt sen jag var en liten flicka)På lördagen efter rundan med nisse gick vi till smörgåsbutiken o käkade-delade på maten så att vi kunde äta 2 rätter,som vanligt-skönt för min beslutsångest:) Sen gjorde vi en del ärenden i limhamn-apoteket,ica,systemet.. Stötte på ett välbekant ansikte vilket var lite småkul;)Köpte glögg-den nya för i år+pepparkakor till Hallums,sen åkte vi in mot stan-shoppade några saker innan vi sprang på tåget mot kph sen tåget till lyngby där Hallums bor(-tar ca 15,20min)sen kom Roy o hämtade oss-och den positiva stämningen inträdde snabbt,alltid så härligt där-de är såå varma o intellektuella människor med mkt humor:)Känns alltid trist att jag måste hem såå snabbt pga nissen..:( Men vi hann med en hel del intressanta samtal,gott vin,kycklinggryta med ris o bröd o godis/choklad+fler planer om att ses snart igen:) Sen var hemfärden inte lika kul för mig..vi missade ett tåg o ett tåg var inställt-så det blev en kaka på hovedbanegården innan jag steg på ett proppfullt tåg mot MÖ..skitdrygt!! Sen var det skönt att vara hemma kan jag säga..Har börjat min julpyntning här hemma o Angelica putsade fönstren igår,TACK! Så min lilla gran i fönstret lyser,myysigt!
Nu har jag precis fått min första glögg av mamma-o den är inte svag;) O om en stund är jag bjuden på middag hos mammsen så det blir jättetrevligt (o skönt att slippa fixa det själv..)ska nämligen gå igång med städ nu..:/ Något trist är att jag glömde min mobil på jobbet i fredags så Angelica fick ta pics med sin mobil (o sätter in dem här inom kort)Senare ikväll blir det myys framför tvn med mina sötisar o jul,jul strålande jul,Ha en underbar första advent<3 Becca

Inga kommentarer: