söndag 22 november 2009

Not a good sunday..

Hade tänkt vara flitig idag på alla plan..hade fått en söt städerska hit vid namn Anna:D Hade även tänkt fixa inför arbetsveckan med utvecklingssamtal o temalektion som jag har imorgon..:( Men nissen har blivit superduper magsjuk..tror att han har kräkts nästan 15ggr..o gått runt o mått jättedåligt o varit sad,jättejobbigt att se o man kan inte göra något eller prata om det..Så denna dagen har varit i sängen med honom,promenader med honom,gått upp tidigt med honom så jag har vilat under dagen istället. Men nu ska jag fixa mat innan gossip girl,sen blir det forbrydelsen o paradise hotel+en supergod pastarätt med mozzarella,tomat o vitlök,sen blir det nog lite Ben and jerrys med:) Min lördag var rätt nice-träffade Karin tidig em o gick till smörgåsbutiken o fikade-jag tog en veg toast,vitamindrycken o kaffe o Karin tog en morotskaka,sen promenerade vi i det fina vädret:) Sen var det myskväll för hela slanten för mig,tänkte ju se robinson..MEN lite annat "kul" kom ivägen o jag fastnade på face chatten;) (Bilder kommer,vid bättre tillfälle)Hoppas ni har en mysig söndagskväll! Becca P.s Blev superbesviken av att Reza åkte hem-såå duktig o såå äkta..Hon o Tove var mina favoriter o jag hade helst sett Calle åka i fredags..

Inga kommentarer: