lördag 2 januari 2010

En dag på stan:)






Det är sällan jag är i stan numera så det är extrakul när man är där(-måste göra det oftare:)Träffade Jenny (en av mina närmsta som jag inte träffat på ett bra tag)redan strax efter 11-härligt inte alls mycket folk så tidigt.. Blev tröjor ifrån vero moda,clarinspaket,ögonkräm ifrån biotherm,kudde ifrån bolagret o iitala vinglas.
Blev trevlig fika på barista med latte o quesadilla för mig o paj för jenny.
Nu är jag hemma o njuter av lite rödvin,ska snart äta kycklinggryta (rester)o glass o verkligen ha en myskväll framför tvn med mina små hjärtan:) Imorgon väntar tvätt o städdag(-inte lika upphetsande men bra att få gjort-se jag har skärpt till mig;)

Cravings: 1, Matta ifrån bolagret-its mine very soon..
2, Chloéparfym-dyr som få så jag fick tänka lite på saken men shit vilken clean o speciell parfym..den är också snart MINE,(synd bara att jag nyss köpt 3st som inte alls var så goda..) MYS-PUSS, Becca

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för igår!
Det får bli oftare, ses snart på möllan!
puss!