söndag 17 januari 2010

Today..


Vad har du ätit/druckit idag: 2 actimelshots,1 clementin,massa vatten o kaffe för att bli pigg o orka med allt städ o tvätt jag har framför mig idag..:/(kl är 14.30..)
Vad har du gjort idag? Varit ute med vovven,storhandlat på ICA,pratat i tele med Angelica (länge som vanligt)gått igenom några bloggar,facebookat o chattat med "Poker" som gjorde mig på gott humör;)
Vad ska du göra härnäst? Ut med hunden,kanske en powerwalk,tvätta o städa..tvmys o bad ikväll,kanske förbereda en lektion i livskunskap (eller det blir nog först imorgon)
Vad vill du inte missa idag? En annan del av Köping-såå mysigt o kul program!
Mood? Bättre än fre o lör:)
Vad borde du göra nu? Sätta fart!! O njuta av min tid,inte grubbla..bara enjoy:)
Ha en skön söndag för det tänker jag ha (efter städet då..)Pussss Becca

Inga kommentarer: