lördag 23 januari 2010

Härlig dag på stan:)

Hade en sjukt mysig dag på stan-är där rätt sällan nuförtiden så när man väl är där är det väldigt trevligt-bara att spana in lite folk o så:) Köpte en latte o promenerade på gågatan,köpte lite nödvändigheter på apoteket:intimtvål,losec,alcogel-mkt vinterkräksjuka just nu i Skåne så jag är såklart livrädd o har rätt svårt för det mesta som rör sig om att vistas ute med mycket folk etc-rädd för att bli sjuk-därför är jag rätt stolt över mig själv som skiter i min rädsla o ger mig ut i det även om det är jobbigt..köpte även vitamindrycken som jag älskar. Gick o kollade en vända på bolagret,spirit,kicks,matas,iisa o Åhlens-blev en ansiktskräm ifrån Biotherm-nutrisource-riktigt fet behövs nu i kylan.. Sen avslutade vi det hela på Indian side på lilla torg där jag käka tikka masala o naanbröd-men jag var lite mer nöjd med både service o maten (o priset)vid möllans indiska restaurang faktiskt,men mysigt o fint var det. Köpte med mig en sub hem som jag kan ha senare ikväll(-jag är bra på att planera när det gäller mat haha..) Just nu tar jag ett glas vitt o ska ha en riktig myskväll i sängen o det ska bli mycket skönt! Ha en skön lördagskväll,Becca
P.S ÅHH TYPISKT NÅGOT TEKNISKT FEL SOM GÖR ATT JAG INTE KAN LÄGGA IN DAGENS BILDER:(LÄGGER IN SÅ FORT DET ÄR FIXAT..

Inga kommentarer: