fredag 8 januari 2010

Gotta go:)

Flåt att det inte blev några foton igår men jag hade lite annat för mig på nätet med chatt osv;) Sen ville jag bara njuta av min sista uppesittarkväll innan jobbet framför tvn:) Hade en bra dag på jobbet-riktig lyx bara 8 barn..Så det blev en mjukstart-tur det för jag kunde inte sova inatt,det kan jag aldrig när jag varit ledig:/ Kul att träffa barnen var det o en liten sa:Jag har saknat dig mabecca o en mamma sa att hennes dotter pratat om mig mycket i jul o sagt att jag var hennes bästa vän:) Angelica har nyss kommit så vi ska gå o hämta mat på thaihouse o sen blir det lets dance o mord i sinnet:) Lägger in bilder imorgon! Stor kram o kom ihåg att vara glada över det lilla ni har eller får varje dag-som ett leende eller någon som är glad över att just DU finns,på det sättet omprogrammeras vår hjärna till att tänka mer positivt inför allt vi gör! Becca

Inga kommentarer: