söndag 24 januari 2010

Lite väl lugn söndag...




Ja idag har jag inte gjort mycket..dagen började inte så bra-jag vet att det blir trist att läsa men kan inte ljuga för er ju-min mage är inte alls bra än,hoppas på att losec hjälper mig längre fram..så jag har inte varit på bästa humör idag o därmed inte orkat göra något heller,inte haft energin som jag hade önskat efter en annars mycket trevlig helg:) Så det har blivit tv-mys,tidningsläsande,promenader med vovven också lagade jag trerättersmiddag till mig själv,nice. Nyss käkat efterrätten som var vaniljglass o sorbet med varma hallon över+en kopp grönt te o kollat på agenda. Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad o sen gå sista rundan med nissen innan sängen kallar-ska upp 6.30 men förrutom det så ser jag framemot en frukost tillsammans med min härliga kollega o våra härliga kids som alltid får en på gott humör<3

Positivt med dagen: Pratade med en killkompis B och vi ska kanske börja träna ihop o även ses snart-gillar att hänga med killar men gör det inte så ofta så det blir kul,fick även en hel del komplimanger av honom som gjorde min annars rätt gråa dag lite gladare:)
Sen är jag även glad för att jag kommit en bit på vägen i hela det här med att leva i nuet grejen+att styra sina tankar mot det positiva istället för tvärtom-åhh det lär bli en bra vår/sommar-då är jag alltid som gladast:O)

Inga kommentarer: