torsdag 21 januari 2010

Snart helg igen:D

Veckan går rätt snabbt när man varit hemma tis+ons..så nu är det snart helg igen:) Och innan dess mys-fredag på jobbet som inte alls är jobbigt för vi har så få barn på fredagar så vi brukar ha jätteskönt o lugn(are) också går vi iväg på en liten utflykt med-me like:) Annars ska jag hitta på lite mer än förra helgen då jag inte alls mådde så bra:( Imorgonkväll ska jag förmodligen träffa C igen-vi ska ut o käka o sen kanske hem till mig o se det vi hinner av lets dance-så det blir mycket mys tror jag,lite vin o god mat(-finns ju inget bättre) Ifall det inte skulle bli så,så ska jag ha en mysig lugn fredagskväll med idol(-du kollar väl med Micke??Heja Gudrun! haha-internt)
På lördag ska jag bege mig in mot stan för att strosa runt lite o fika med Angelica:)
Sen blir det lugn söndag (som vanligt o som jag vill o behöver) Ha det bäst-o kom ihåg det enda du kan styra är dina tankar<3 Becca

Inga kommentarer: