måndag 25 januari 2010

Måndagskväll..


Går på någon slags överskottsenergi känns det som-egentligen sjuukt trött men ändå hyper..Satte t.ex på en gympaskiva efter mellis o började skutta runt för glatta livet-vid den tiden är man normalt sett död när man jobbar på förskola..
Sen när jag kom hem kollade jag lite tv,betalade räkningar-dubbelkollade min lön som var fel..så jag får mer cash,tur man har koll säger jag bara:D Sen har jag gjort pizza inte bottnen(-vem orkar det?)hade iaf lite skinka (kalkon då)vitlök,spenat,champignoner,ost o tomatsås på,skitbra för då har jag mat tills imorgon med efter vårt tisdagsmöte(-men ska köpa räkor o tomater till med då)kollade på familjen annorlunda(-kan inte låta bli att tycka att de har det rätt mysigt i kaoset:)
Nu har jag nyss varit ute med nissen på sista rundan,jag ska dricka välling-ja ni hörde rätt-tror det är bra för min mage (som gjorde att jag vaknade vid 3 av illamående etc..:(ingen pigg becca sen vid 6.30-blev som vanligt att springa till bussen:/ Nu ska jag kolla PH o alla dess intriger innan jag skynda i säng-imorgon är jag först på plats (från vår avd) 7.30 o fixar frukost etc-då måste jag vara i tid..
Ha en skön start på veckan nu! Skit i allt jobbigt o bara lev i nuet o tänk på dig själv o ditt bästa<3 Becca

Inga kommentarer: