tisdag 5 januari 2010

Lunch med Dean idag.


Ja eller lunch för mig (cause I love food) o latte till Dean för han äter inte så mycket o älskar coffe:D Blev den kända kycklingsalladen med pasta+vitamin+kaffe för mig. Kul att catch up lite,vi har inte setts på sjukt länge-så blir det lätt med vissa men man vet ändå att man är vänner liksom:) Vet ni?! han har tatuerat in sin tjejs läppar på sin body..;) sexy o romantic..o vågligt..:P
Nu tvättar jag lite-ja igen,jag är såå duktig så:) Hoppas få prata lite med min bästis som kom hem ifrån Amsterdam i förrgårskväll så vi har inte hunnit snacka så mycket.. Så blir det tvkväll igen med Paradise o Anna Anka o unga mödra-säkert någon kriminalare innan jag somnar med. Imorgon bär det av till Kph ska bli nice att bara strosa runt på ströget o nyhavn,kanske fikar eller något med en del av min family där med- (de kanske möter upp oss) So long my friends and have a great evening! Becca

Inga kommentarer: