onsdag 27 januari 2010

Trött som ett ålderdomshem...

Dagarna går på-same as usual o förrutom min mage så har jag det bra:)
Värsta snökaoset idag o det är ju extrajobbigt när man åker kommunalt+promenerar en del..(nä har inte en privatchaffis än;) Men tycker mest synd om min käraste som har så svårt för att gå ut i detta så han gör inte alla sina behov:(
Hade en tid hos min nageltjej låter ju sjukt haha..men hon fixade till mina nails så nu är de superfina..:) Sen när jag kom hem efter en runda med nissen så drack jag lite vin+surfade lite,la mig i ett varmt bad,ätit vårrullar o ris+kollade på real housewifes-men fyy vad de var elaka bitches i denna omgången på kanal5..:/
Tycker inte alls om att man klankar ner på andra kvinnor så med hjälp av personangrepp m.m-vi kvinnor ska ju hålla ihop o inte bara om man är nära varandra-Behandla alla som du själv vill bli behandlad o döm inte någon annan människa förrän du gått 100 mil i hans/hennes skor. Och veckans läxa (som verkligen funkat för mig efter många år av problem..)Försök inte kontrollera något som du ändå inte kan kontrollera! P.s strul igen med tekniken..min mobil som e knäpp tror jag.. försöker med pics igen imorgon nu ska jag snart sova-känner mig sjuuukligt trött..Dessutom ska jag vara pigg inför vår hektiska dag med både gympa o rytmik-men det är kul:)Sov gott,Becca<3

Inga kommentarer: