tisdag 5 januari 2010

Nytt år=ny lista:

1, Vad heter du? Rebecca Victoria Schrednitsky
2,Senaste du pratade med i tele? Michael i videosamtal (för min mobil är fucked up kan bara ringa videosamtal..haha)
3, Vad står det i ditt senaste sms?ok snabbar mig ses där (ifrån dean)
4,Bästis? Angelica
5,Drack senast:Vitamindrycken
6,Vad önskar du av det nya året: Lycka,att jag är välmående,att jag får fast jobb o att jag blir starkare o ännu bättre på att leva i nuet o att jag har kul! (Que sera,sera)
7,Parfym på dig nu? Rose-Paul Smith.
8,Bra skönhetsköp/upptäckt på det senaste: Att make-up stores skuggor,rouge o läppglans är jättebra o till rätt lågt pris. Och touche eclats concealer,chloés parfym (som jag ännu inte har,men ska ha) Sen än en gång-Clarins is the cream!!
9,Förälskälse:Har hänt några ggr och den bästa var en av de första som heter Andreas-(synd att jag messed it up,var ledsen över det i flera år..men vi var unga..)
10,Nämn något spontant du gjort? Att jag tog in på fint hotell med Poker 22 år (för ca ett år sedan) efter bara en dejt ihop haha:D och jo vi har fortfarande kontakt..
11,Gjort nya bekantskaper under 2009? Ja, börjat på nytt jobb så några nya o viktiga har det blivit!
12,Irriterad över något nu? Nä,ovanligt harmonisk idag..
13,Vill du ändra ditt namn? Nej absolut inte!! Skulle jag gifta mig så kanske om han har ett väldigt fint o originellt efternamn..
14,Vill du gifta dig? Hellre förlova mig,inte mycket för själva spektaklet o festen men en fin ring o tvåsamheten är ju fint<3men inte högsta önskan..
15,Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är lojal,ärlig o förstående.
16,Tycker du att du är attraktiv:Ja på det stora hela,sen finns det självklart saker jag skulle vilja ha annorlunda:såsom att kunna trolla bort valkar haha-men det skojar jag mest bort:P
17,Viktigast på en killes kropp: Bryr mig inte alls mycket om kroppen-dock har jag mest varit med smalisar så det är väl en sak jag gillar-men inte viktigt.
18,Kysst någon den senaste månaden? Jepp..
19,Har någon varit otrogen mot dig:Yes ett par ggr..(men längesen vad jag vet..)
20,Har du varit otrogen? Någon kyss på fyllan när jag var typ 15,16-aldrig annars o aldrig i framtiden heller.
21,Dissat någon? Nej inte dissat men klart att man inte är intresserad av alla men alltid trevlig o ärlig:)
22,Gillat din tjejkompis (mer än som en vän?)Inga känslor nej..:P
23,Varit kär det senaste halvåret? Nej,intresserad ett par ggr men absolut inte mer än så.
24,Har någon varit kär i dig? Ja jag tror det.
Thats all for now folks;) Becca

Inga kommentarer: