tisdag 19 januari 2010

Om du har en bra mage vill du dela den med mig?

Jag är såå trött nu..på denna jäkla magen.. Jag har levt som en renlevnadsmänniska-iaf i jämförelse med hur jag brukar leva-inga ciggs på flera dagar o ingen ALKOHOL på flera dagar o ändå har jag ont o var tvungen att stanna hemma ifrån jobbet idag..
Förlorar så mycket pengar på det o även mitt annars så glada humör..(för det mesta iaf) Får se om jag går imorgon,får bestämma mig ikväll-men jag ska må bra om jag ska gå för på jobbet är jag verkligen "all in"=jag har supermycket energi o är (oftast)positiv,till skillnad ifrån privat där jag kan vara lite mer lugn tror jag,men jag har märkt att jag trivs bäst när det är lite tempo-jag ska inte dega för mycket för då blir jag väldigt lätt SLÖ o nästan lite deppig-så i vår people(-min årstid)så ska det hända lite mer grejer o även till helgen måste det hända lite mer än förra så att vi får in lite bilder här-inte så spännande att fota mig sovandes i en grå morgonrock hela dagen hehe..(eller kanske;)Sen helgen efter det är det party på g;) Och det ska bli spännande för det är mestadels med nya människor kan man säga o nytt ställe för mig med-men det tar vi då:) Nu ska denna hängiga soffpotatisen ta sig en promenad till thaihouse o beställa mat för hon orkar inte laga själv..men lugn det blir inget starkt utan en supergod, rätt mild kycklingsoppa m ris. Sen blir det tvmys med b.la Paradise hotel:D Ta hand om dig,Becca

Inga kommentarer: